FANDOM

Кам'яний титан-ідол (ориг. Stone Idol Titan) - четвертий босс в Castlevania - Lords of Shadow.

Маги-ковалі служили ордену Агартіанських чарівників, який займався створенням могутніх артефактів. Більшість їхніх винаходів були предметами широкого вжитку. Наприклад, магічний одяг або зачаклована зброя і обладунки. Проте, імовірно, найбільш вражаючим їхнім творінням були титани. Ці гігантські ґолеми були створені з метою оборони, однак маги були змішені використати їх в битвах з Володарями Тіней, в ході яких більшість титанів було знищено.

Зовнішність Редагувати

Надзвичайно висока статуя жінки з великим головним убором. Частини титана зруйновані і просто висять в повітрі. Статуя має яскраво-блакитні очі, на її плечах ростуть дерева. На "тілі" титана знаходяться 4 магічні руни, які його живлять його енергією: на правому коліні, на обох ліктях та над лобом. Навколо титана кружляють кам'яні уламки.

Атаки Редагувати

18-hud boss stoneidol
  • За допомогою телекінезу хапає камінь, розжарює його і кидає в Габріеля. При зіткненні камінь вибухає.
  • Б'є правою ногою по землі, викликаючи масивну ударну хвилю. Щоб ухилитися, необхідно підстрибнути.
  • Якщо Габріель підійде занадто близько, титан підніме руки - і на лицаря почнуть падати розжарені кам'яні уламки.

Тактика Редагувати

Щоб здолати титана, потрібно знищити всі 4 руни. Для цього необхідно виконати наступну послідовність дій:

  1. Схопити кинутий камінь гаком і запустити його в титана. Після цього Темний лицар-ґолем підбіжить до нього і пошкодить ліву ногу статуї.
  2. Підійти до титана і вискочити на його праву ногу, зачепившись за пошкоджене місце гаком.
  3. Піднятись по нозі і перестрибнути на ліву ногу, зачепишись гаком.
  4. Піднятись до коліна і розбити руну.
  5. Спуститись нижче, щоб титан не міг скинути Габріеля лівою рукою.
  6. Зачепитись гаком за кисть руки.
  7. Піднятись до ліктя і розбити другу руну. При цьому Клавдія буде регулярно відволікати титана.
  8. Спуститись нижче, поки титан не дістався правою рукою до ліктя.
  9. Зачепитись за кисть руки гаком.
  10. Титан вдарить кулаком об землю і скине Габріеля, тому необіхдно знову схопитися за руку.
  11. Піднятись до ліктя і розбити третю руну.
  12. Титан знову спробує скинути Габріеля рукою. необхідно піднятись на виступ вище руни.
  13. Зачепитись гаком за плаский камінь, який обертається навколо титана, і перебратись на нього.
  14. Титан наблизить камінь до обличчя. Необхідно зачепитись гаком за виступ над лобом титана, піднятись до руни і бити її.
  15. Клавдія кине Габріелю Кристал Тіней. Необхідно встигнути натиснути будь-яку клавішу, щоб Габріель схопив Кристал і всадив його в руну, що остаточно знищить титана.

Альтернативні варіанти Редагувати

Титан регулярно трясеться та махає руками, щоб скинути Габріеля. Ящо він не втримався, необхідно знову вибратись на нього, однак послідовність дій змінюється, якщо 1 чи більше рунвже знищені. нижче наведені такі варіанти (кожен попередній крок необхідно пройти, якщо знищзена наступна руна):

  1. Якщо 1 руна знищена: оглушений каменем титан впаде на коліно і вдарить лівою рукою об землю. необхідно зачепитись гаком за кулак.
  2. Якщо 2 руни знищені: титан підніме ліву руку горизонтально і спробує скинути Габріеля правою. необхідно відійти до ліктя і зачепитись гаком за кисть правої руки титана.
  3. Якщо 3 руни знищені: необхідно просто піднятись вгору до ліктя і зачепитись за камінь.

Вплив додаткової зброї Редагувати

Титан невразливий до дії будь-якої додаткової зброї, окрім Кристалу Тіней (показник вразливості - 2/3 або 1000 одиниць пошкодження).

Після застосування Кристалу для розбиття кожної руни достатньо одного удару.

Цікаві факти Редагувати

  • Титан не атакує Клавдію і Темного лицаря-ґолема. Можливо, він не може атакувати агартіанців.
  • Обличчя, зображене на Клейдосі, дуже схоже на обличчя Кам'яного титана-ідола. Імовірно, Клейдос також створили агартіанці.

Галерея Редагувати

Перевертні Слабкий перевертеньВеликий варгВаргСильний перевертеньКорнелл
Мешканці замку Майстер мечаВурдалакВоїн-вампірЛейтенант БраунерВоїн-скелетЖиві обладункиЗлий м'ясникСмертоносна іграшкаКомандувач ОлроксКарміллаПородження Левіафана
Нежить Зобека Безголовий землекопПовзучий трупПовзуча трунаЗомбіЖнецьМогильникНекромантТитан-Драколіч
Демони ГремлінСатанаЗабутий
Решта ҐоблінНаядаГігантський павукБородавочникОгрЧупакабраДитинча відьмиМандрагораСрібний лицар